„Reklama Dzieciom”
Dodano: 09 kwietnia 2020
Ponad 100 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 27. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” organizowanej przez TVP. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2019 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1 840 000 złotych. Akcję wsparło 18 reklamodawców.
Dofinansowanie przeznaczono na:
Wyposażenie sal rehabilitacyjnych i terapeutycznych oraz edukacyjnych (m.in.: sala do terapii integracji sensorycznej i logopedycznej, sala doświadczania świata, sala terapii ruchowej), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hortiterapia, arteterapia) zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i młodzieży niepełnosprawnej (m.in.: EEG – Biofeedback, programy MÓWik), doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych, najbiedniejszych i niewydolnych wychowawczo, rozbitych i o niskim statusie społecznym.
Pieniądze trafią, m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.
Czytaj również
- Kierowcy blokują Zieloną
- Karnety dla niepełnosprawnych
- Niepełnosprawni kibicują Unii
- Podniebne przestworza dla niepełnosprawnych
- Złoto dla Kucharczyk
- Niepełnosprawni grają w tenisa ziemnego
- Starostwo w Białej Podlaskiej bez barier
- Przedszkole bez barier w Lesznie
- Kolorowy plac zabaw w Kępnie
- ZPO w Policznie bardziej nowoczesny
- Opieka i rehabilitacja w Radziszowie
- Szpital w Limanowej bardziej dostępny
- REKLAMA | ANS – Uczelnia bez barier
- Całodobowe leczenie w nowej siedzibie
- Przedszkole bez barier w Łodzi